F**KIN´PERFECT

Min kära kusin Simon har bott hemma hos mig i 4 dagar nu. Min farsa är i London. Han är 20 år och är as skön! Sara och Elina var hemma hos mig på måndagen för att få träffa honom. Asso dagen var awesome, vi tre och Simon drog och handlade mat till kvällen. Det blev Tacos. Kvällen blev full av massa garv!När jag säger garv så menar jag verkligen GARV. Vi var helt galna. Jag älskar det!
Vi åt seriöst middag i typ 2 timmar! vi snackade om allt möjligt och garvade åt allt. (Jag lovar att Simon tyckte vi var lite udda. Men vafan han sa att vi var sköna brudar) Nej men på kvällen så sov underbara vän Elina över hos mig. Vi började kolla på film sent men va fan det är sällan man har snygga kusiner på besök :p Haha
Nej för att komma till saken så har dessa dagar betytt så mycket för mig. Sara och Elina jag är alltid så glad när jag är med er. Och nu så klart Simon också.
Systrarna är ju klart också med.
Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0