SPANIEN IN MY HEART

Detta var min andra resa till Spanien i mitt liv som jag kommer ihåg.
Första resan till Spanien gjorde jag föra året med min aaah sjuuukt härliga och så nära vän Elina. Vi drig till Madrid. Den resan var så dunder härlig. Elina... Jag kommer ALDRIG glömma den resan med dig.

Och förra veckan så gjorde jag min andra resa till Spanien. Denna gång åkte jag med min kompis Julia till Barcelona. Det var helt amazing asso! Jag älskar den staden.
Jag kan bara säga att denna resa också var underbar.
Så nu ska jag lägga upp några härliga bilder från resan till Barcelona.





Första dagen på stranden. Det var galet mycket Spanjorer som raggade på allt och alla.


Andra dagen då det var lite blåsigt, en bild på mig tagen av Julia


Julia på stranden. Hihi


Min sööta lillasyster Andrea. Hon visar stolt upp sin glugg.


Jag och Julia utan för den kända kyrkan Sagrada Familia.



Sagrada Familia. Denna kyrka var så ball! Och när vi gick in i kyrkan så blev man helt kär. Jag och Julia vill ha dubbel bröllop i denna kyrka. Asso ni ska se innuti!


Här är jag innan matchen mellan Barcelona och Real Madrid. Vi hejade på Barcelona eftersom vi var i Barcelona och om dom skulle vinna så skulle det bli fest i hela staden och parader mm.
(men om jag skulle varit med Elina i Madrid så skulle jag heja på Madrid) hihi

Här är fina Julia innan matchen. Vi käkar middag på en fin bar.


Det var alltid fullt ös på torgen i Barcelona. Detta är en cool kille. höhö


Jag och Julia är på Hard Rock Café! Detta är sista kvällen på vår resa och den avslutades med mamma galenheter och skoj med min kompis Eliott som vi också träffade i Barcelona. Mycket roligt!


En ytte pytte liten sak på porten in till Sagrada Familia.


Nu fick ni se 11 bilder som beskriver en liten del av vår fantastiksa resa. Hoppas ni njöt. HAHA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0