TRÖTT ÄR DET RÄTTA ORDET

Hej hej och snaaaark! Idag har jag varit med Sara efter skolan. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Mycket kul att vara med dig baby. Jag har gjort ett nytt pass eftersom jag var så himla dum och tappade bort mitt förra pass.
Kan någon människa svara på frågan varför man alltid blir ful på passbilder? Jag så fan ut som ett ufo! Usch men sen muntrade Sara upp mig och visade sitt id fotto.. Då blev jag lite gladare. (Puss på dig söt)
Nej men solen sken fint idag och jag ocg Sara satt nere vid bryggan och mös och pluggade Spanska. Min nyttiga mamma bjöd konstigt nog på Pizza till middag. konstigt.
Aja. Dagen har varit rent ut av underbar. Så får jag inte glömma att jag pratat med min underbara vän Julia i telefon. Jag saknar dig enormt.




 


Så nu ska jag dricka vatten för jag är sjukt törstig!



Kommentarer
Postat av: Elina

fuck vad nice bild, perfekt

puss.

2011-04-12 @ 07:32:22
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0