Underbart

Igår kära läsare så hände det en stor händelse. Som alla vet så blev det lov!!! Och jösses så glad jag var.
Jag och Sara åkte in till stor staden och mös galet! Vi käkade jordgubbar och åt glass i solen. Det var helt underbart vi pratrade om allt och ja vad mer kan man säga? Det var en toppen dag!

Senare käkade vi. Det var några yber söta barn som stod framför mig i kön när jag skulle beställa. Barnen var kanske runt tre år och de pussades hela tiden, och skrattade sött. Två killar och två tjejer. Riktigt sött asso.

Efter vi käkat gick vi på bio. Vi såg: I am number four.
Killen som spelade huvudrollen är snuskigt snygg tycker jag och Sara.

Lägger upp lite bilder på denna snygga varelse:

Alex Pettyfer (MUMS)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0