Gymnasium

Hej svej sommaren är över och skolan har börjat (stor suck på det) men man får se på den bra sidan, vi tar studenten om 3 år. mycket spännande!
Jag har börjat på Nacka gymnasium, det har faktiskt varit tre roliga första dagar. Man har lärt känna nya härliga människor. Men saknaden är enorm till det gamla också.

Idag så har jag och SB1B (min klass) varit på utflykt. Den blev ju... lyckad.... regn... men, men alla var glada. Humöret är ju viktigtat!
imorgon så börjar jag med rikitga lektioner. inte alls taggad på det. Men nu jävlar måste man klämpa.

vi slutade kl: 12 så efter det drog jag hem till Sara och pratade massa med henne och kollade på Harry Potter 2, fy så gulliga dom var! man typ garvade åt allt som man tyckte var så jävla läskigt när man var liten.

och nu... är jag barn vakt till min syrra och vi försöker baka chips. det lyckas ganksa bra!


(små människor men galet söta) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0