DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT SIG

686714-9-1323633684195_large

Hej hopp, haft fullt upp denna helg och förra veckan! Mycket plugg och mycket mys!
I fredags var vi lediga i min klass! Sjukt skönt! Så på torsdag kväll så var jag med Bianca! Vi mös galet! hyrde 3 filmer och köppte otroligt mycket god saker! woop woop! en av filmerna var Remember me! jesus vad vi grät!

fredagen vaknade vi runt 1, gick i mys kläder till afären och köppte brunch! hihi vi körde på plättar, ostkaka, bullar, godis, smoothie, äppeljuice! oh herre guu mycket mer! vi kollade på en till film. Runt kl 7 ringer syrran och säger att vi ska komma på hennes konsert (som börjar kl 7)! man ställer ju upp asså! jag och Bianca duschade på 3 minuter var! Sedan åkte vi taxi! Och kubba galet! kom precis till hennes nummer!
Sedan åkte vi in till stan, gjorde lite grejer. Jaen fredag kväll är ju en fredag kväll. Hehe mötte upp Sara också! Ja ni tjejer vet ju allt, de får räcka så!

Lördagen var ett helvete... jarrå! Men jag var ändå sjukt glad för underbara uppsala bruden Julia och underbara Norrköpings bruden Elsa skulle komma och bo hos mig! Jippie!
Mötte upp dom runt 4 så skulle vi typ lek ledare på min systers tjejkalas! Runt 7 drog vi från kalaset till min pappa. Vi hade en riktigt rolig kväll! Sara kom också till min far! Men det som hände i huset stannar i huset! heheh ne då! :p

Nej men söndagen var vi döda, Jag och sara skulle sjunga på konsert kl 09.45... jösses vi såg ut som helveten.. (förlåt sara men det är sant... you know) Vi sjöng! Jag sa hejdå till de andra brudarna.
Kl 1 hade släkten vår julbords tradition. Det var så gott! Det är jul sittning i 3 timmar. Alla var sjukt finklädda med kostymer och tjejerna fina klänningar! Så sjukt härlig jul stämmning! älskar det! Så höll min morfal tal. Och oooh så mycket det fanns att välja på! Galet!! Jag coh Rasmus gick typ och tog olika saker 7 gånger... hehe + massa massa god saker! äre jul så är det, känner jag!
Kl 6 så var det konsert i Berwaldhallen, min syster Astrid sjunger där med nackamusikklasser! helt underbart! fick jätte mycket nostalgi från när jag sjöng där förra året! Men det var mys! träffade bästa Elina där också!
Efter konserten var det hemdags. Jag var helt slut.

Idag äre måndag, och jag och syrran försov oss till kl 10.10. Kuuult! Aja! Ikväll har jag varit över hos mina fina grannar och intervjuvat hur det var på deras tid! mys mys!

Hoppas alla ni fina människor mår toppen! puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0