FREDAG

Härliga härliga fredag! hade två lektioner idag. sen slutade man ju 11. Mötte upp Elina i Forum. Härligt härligt! hihi blir alltid lika glad. Har nu varit med Elina onsdag, torsdag och idag. Känns bra! Vi åt lite mat. Kolla julklappar! Vi åkte sedan in till stan. Mötte upp kära mamma! Fick lite pengar och massa kramar! Elina och jag vandra runt och skratta och fika och kolla kläder. Mys mys! Senare mötte vi upp Jossan och hennes klasskompisar! hihi
Pappa plocka upp oss tjejer på vägen hem från jobbet. Stressigt stressigt. Hoppade in i farten!
Nu fixar jag mig, ska nämligen gå på en 49 års fest. Där massa barndoms vänner kommer vara. Kommer bli mys! (jösses vad jag använder ordet "mys" idag?) Senare efter de blir de kanske utgång! Heheh. Men måste dock upp sjukt tidigt i morgon.. Har ju jobb... kl 1!! faan! aja!
Morgon dagen kommer bli sjukt nice den med... HETA planer!! Ha en bra fredag!
lägger upp en sjukt härlig härlig bild, denna härliga härliga fredag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0