LUCIA

En bild på mig och Sara från förra årets Lucia konsert


Sankta Lucia, ge mig en tia, tian var trasig, Lucian var knasig. La la la la la!!!
Oh dagen som är så mysig är ju Lucia! 13 december! I skolan så ahr dom pyntat, och idag på rasterna så var det som en liten marknad i skolan, där man kunde köpa massa olika saker. Och så spelade och sjung folk jul sånger och ooh stämningen var på topp! Hihih risgrynsgröt och pepparkakor till lunch, jajjämänsan!

Ikväll så har vi två konserter med kören! Ska bli riktigt kul faktiskt! Det är så mys att sjunga Lucia sånger! En konsert är kl havl 7 och en kl 8! Kul Kul! 

Nu ska jag packa Lucia linne, och glitter! Jag taggar galet med att äta en bulle! Hoppas ni alla andra också får en bra Lucia! Hare gött! Hehe

En bild på Mig, Petter och Vera i 6:års


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0