UNDERBART

jul mys, fina vänner, god mat, paket, godis, film, fest, mys, mys, mys...
Ooh denna vecka har varit underbar. I fredags så åkte jag och Bianca till stor stan, mötte upp bästa Elina så vi tre hade mys! Dock var vi sjukt trötta så vi låg på varandra på en bänk och sov. Lodigare kan det inte bli? Men mys hade vi! Jag drog sedan hem till bästis, vi mös galet. Pratade massa och ooh vad livet är underbart. Kvällen rullade vidare och ja mötte upp Sara. Kult kult. Pallar inte berätta allt. höhö men kul hade vi.
Men höjd punkten på helgen var att få träffa underbara underbara Tova! Eftersom jag inte träffat henne på sjukt sjukt länge och har verkligen saknat den bruden mycket. vi fikade i gamla stan. Mysigare kunde man inte ha!
Innan hade jag varit på söder på jul mingel, jätte mysigt med massa fina personer.
Det blir inte alltid som man tänkt sig, men som tur är så har jag verkligen en bästa syster. Hon och jag satt uppe kollade på film åt massa goda saker som hon fixade. Och hade en riktigt mysig stund. Glad att hon gjorde min kväll så underbart bätt
Ooh känner mig poetisk idag. Jag har jobbat med underbara människor. Och nu ska jag iväh på 30 års jubileum! Hihi så nu ska jag piffa till mig lite! Hoppas ni alla får en undert bra 4 advent!
(underbart använde jag mycket idag...? aja!
Underbara systrar förra vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0