PARTY

Tjenare tjenare... Hinner inte skriva så mycket i min sommar dag bok idag eftersom jag har ganksa bråttom. Jag ska faktiskt dra mig till bussen för att åka till T-centralen och där ifrån ta arlanda express ut till Arlanda och ta ett flyg mot Tyskland. Allt detta kommer jag göra ensam eftersom det blev strul med min biljett igår så hela min släkt komemr att åka kl 6 och själv kommer jag kl 9. FUN FUN to be me!
I Tyskland så kommer det bli nice för er som inte fatta det. Min moster Tina fyller hela 50 galna år och med det så firar vi STORT! Vi ska bo fint i Tyskland och på fredagen bjuds det en fin stor middag på ett hotell. På lördagen så är det spa och massa andra skönhets grejs och på söndagen så är festen och på morgonen så komemr vi bli upp sminkade av proffs mm till festen. Sen är det disco och massa knas... Tina är en party pingla så här slår vi på stort och hyr ett hotell. Aja kul kommer det bli iallafall.

Puss och kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0