USA

Heeey jag ska bara slänga in ett snabbt inlägg! Jag har inte bloggat något på megadega länge! Det är syynd! 1. tyskland resan var awesome! det var lyx upp till 100 % galet roligt' 2. Grekland var otroligt, jag kan inte förklara med ord asså! 3. Nu är jag i usa, jag är påväg mot Hollywood! Det ska bli så jääääävla nice asså! Jag firade min 16 årsdag här i usa. Jag fick massahärliga saker och två fantastiska upplevelser. Jag fick en helikopter tur! Och på kvällen så gick vi på musikal och klädde upp oss fint. En lyckad födelsedag! Kan tyvärr inte lägga upp några bilder nu, men det bjuds på när jag kommer hem! Ps jag saknar alla fina vänner! Och justejag har tappat min mobil. Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0