Bakelser!

Igår så åkte jag och Olivia till Nacka Forum för att köpa en pressent till hennes faster och Mamma som fyllde år. Jag fick som jätte jätte snällt var följa med hem till Olivias faster och fira med deras lilla fina familj. Vi kom dit kanske runt halv 6 tiden. Så visade Olivias faster mig och Olivias pappa runt i lägenheten. Hon hade mycket fint hemma. Hon är så rolig. Sen så bjöd hon lite på mackor innan alla BAKELSER bullades upp.
Jag ska säga er att bakelserna blev min middag! hahah vi fick en tårt bit och den var så himla mättande! Jag tog typ 8 tuggor sen pekade min mage ut 1 meter! Men jag tryckte ner en bulle också,det var ett måste för mig! Bullar är gott!

Sen avslutade vi med att titta på Sverige- Finland. Och vi blev så glada för att Sverige van med 5-0  Zlatan gjorde tre mål. (duktig pojke) Kvällen blev mycket lyckad och jag kom hem sent och sen var jag tvungen att plugga så när jag somnade var kl halv 4.... så nu är jag mycket mycket trött.

(jag fattar inte vad jag gör uppe kl halv 1 på kvällen?)
Jag är liiite patetisk hahah

MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0