CRAZY

Jag hade panik. Jag har varit sjuk fram tills nu, dvs inte kunnat göra så mycket. Paniken kom eftersom ja inte vissste vad jag skulle göra sista delen av lovet. (5 dagar kvar)
Att åka till Finland och träffa Elina blev inte av eftersom mina föräldrar tyckte att resan var ganska kort om jag åkte dit på onsdagen och sedan hem på fredagen. (Jag fick inte åka tidigare eftersom jag var sjuk)
*host host*
Ni ska bara veta hur sur jag var på dom, jag ville träffa bästa vän Elina! Men det kommer fler tillfällen!

Pappsen kom med förslaget med att åka upp och bo i sälen hos en familj som han känner. Familjen hade tydligen 2 snygga killar i min och min syrras ålder. Men förslaget blev ner röstat. Vad är snygga killar enligt farsan?
Jag fick mer panik och ångest...

Han kom med ett förslag med att åka till kusinerna och bo där. Förslaget blev ner röstat. Han kom med ett till förslag med att åka till Alperna, det lät ju coolt. Men jag hade sätt fram emot att åka någonstans med en kompis. (shit vad bortskämd jag låter)
Min syrra Astrids kompis hade bjudit med henne till Tallin på en kryssning. Då kom min underbara fader på iden att jag också fick åka på kryssning och ta med mig en kompis!

Så igår kl halv tolv på kvällen så ringer jag min UNDERBARA vän Sara och frågar om hon vill åka på kryssning med mig, och dansa galet på båten. Hon sa ja på en gång. Galet är ordet! Vi drar imorgon ett stort gäng, och kommer hem på Lördag! Vi ska shoppa galet. Farsan och minsta syrran följer med och ska hälsa på några släktingar som bor där. Sen är ju Astrid och hennes kompis med med kompisen mumms.


 

Man kan ju se att vi är galna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0