GUD BEVARE MIG

Jag sitter här på Engelska lektionen. Bredvid mig på min högra sida sitter min uuuunnnddeeeeeerrr baaaaaaaraaaa vän Elina Roosmann. Hon är så fantastisk. Jag älskar dig baby! vänner för evigt! 
Men på min andra sida så sitter det en ovälkommen tjej som heter Sara Löfstaf. Hon kom och satte sig här helt jävla random. Jag menar världen är inte fri! Hon liksom frågar om det är okej att sitta vid oss? Jag menar hon är ju söt och så men det känns lite udda att hon tränger sig på...

Förlåt om jag låter dum men hon har typ en sjukdom. Hon sa till mig att hon var kär i Påven.
Okej det är okej att vara kär i vem man vill, men påven. Han får ju typ inte äns kyssa någon? Och han har typ 5 meter skägg..
Sara brukar säga att hon tänder på killar som är gamla. Okej. Det är okej för mig. Om hon är glad så är hon glad...
Men hon behöver för fan inte fråga om hon får sitta bredvid mig! Tänk om hon också är kär i mig? Hjälp. Kommer hon taffsa på mig snart eller?
Sara om du ser detta inlägg... Glöm bort vad jag skrev innan om dig och läs bara detta:
Vill du gå och fika med mig efter skolan? Jag kan kankse bjuda dig, om du är som du är. Jag älskar dig. 
Du som är så söt och perfekt! Du och jag kommer alltid vara vänner!  Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0