JUSTE!

Jag har varit otroligt dålig på att blogga. Vi snackar sämst!
Jag var ju på kryssning förra veckan med underbara vännen Sara. Jag har helt glömt bort att skriva om det!  
Så nu tänkte jag skriva en yber kort saga om oss.
Det var en gång två tjejer som hette Hanna och Sara. De drog på kryssning en vacker onsdag. På båten så sprang de runt och var helt gala. De lärde känna två killar som heter Magnus och Fredrik. Dom var trevliga. De pratade med massa människor och var uppe myyycket sent.
De kom till Tallin på torsdag morgon. På dagen så vandrade de runt och fottade! De åt lyx mat och var helt otroligt glada. De spenderade en natt i Tallin på ett fint fint hotell. Sara och Hanna hade ett eget stort hotell rum. Sängarna var jätte mjuka. De skrattade hela natten lång.
Tjejerna sov som stockar och vackande nästa morgon och åt en fin frukost! Dagen gitt åt till att bara shoppa! Tjejerna var som galna och stötte på massa konstiga människor.
Kl 6 så skulle båten åka hem till Sverige (fredagen)
På båten så åt tjejerna på en fin resaurang (stavning?) Kl 10 så hade de bestämt träff med Magnus och Fredrik. Kvällen gick ut på att gömma sig för de galna Italienarna. Dom var lite för på. Men vi dansade galet drack fina drinkar. Och pratade och åååh det var underbart. Alla på båten var packade. Och på kvällen kl halv 4 så blev det slagsmål. Sara och Hanna blev rädda och sprang iväg till hytten. De sov 4 timmar den natten. på morgonen gav det varandra en stor kram.
Det finns så mycket mer att skriva. Jag skulle kunna skriva om allt vi var med om men då skulle ni läsare inte orka läsa.
Men sista meningen: Sara löfstaf detta ska göras om!!!!
Sara goes sexy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0