KÄRLEK

Sara min underbara vän fyller 16 år idag.
Jag fick den stora äran att vakna upp med födelsedagsbarnet och sjunga för henne.
Det är nämligen så att igår så skulle jag och Sara göra något kul på hennes sista dag som 15 åring.
Vi träffades i Slussen kl halv 7. Sen drog vi helt random till en restaurang (stavning?) Vi fick ett bord runt kvart över 8. Maten var sjukt smaskig!! Vi käkade på en Indisk restaurang på söder. Underbart. Sen drog vi på bio. Vi såg: Hur många Lingon finns det i världen.
Bion kan jag och Sara lugnt rekomendera. Den var gullig och rolig och aah.
Efter bion drog vi till Sollentuna. Där träffade vi våra härliga vänner Magnus och Fredrik. Vi träffade också deras vänner. så vi var ett gulligt gäng. Vi pratade och hade skoj. Kl 2 ringer Saras pappa och säger att det är dags att tänka på att börja kila hem. Men... så visar det sig att tågen har slutat gå. Och jag och Sara är körda. Jag får lite panik. Men men.
Så Saras pappa får komma och hämta oss hemma hos Fredrik. Gulligt.
Kvällar med dig Sara är oförglömliga!



Aja, Sara du är en underbar vän ska du veta. Jag älskar dig.



 Hand i Hand. Släpp aldrig taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0