LÖRDAG

Just nu sitter jag och äter frukost i mitt kök. Lyssnar på musik och kollar runt lite på datan. Det är en sjukt fin dag idag! Massa sol och massa härliga fåglar som börjar kvittra. Jag får lite lust att skrika ett vår rop, hahah.
Nej men denna vecka har varit sjukt stressig. Det är därför jag inte har bloggat så mycket. Men en kort repris av min vecka kan ni få.

Måndagen: Skolan gick snabbt. Gick med Inez och Johanna till Forum efter skolan. Och vi fikade. Jag och Inez var på riktigt glatt humör. Jag drog mig hem och käkade middag med familjen och pluggade eftersom denna vecka var ett helvete innom pluggvärlden.

Tisdag: Elina kom tillbaka till skolan. Hon hade varit i Göteborg. Dagen var flum. Kommer dock inte ihåg så mycket.

Onsdagen: Humm... Jag var mycket med Sara den söta. Vi gjorde nästan färdigt vårt fina instrument. (majiraktus heter de) Dagen gick snabbt. Efter skolan drog jag på teater. Det var riktigt skoj. Och efter teatern så drog jag till mamsen. På kvällen så gick jag hem till min granne Calle som också går i min klass. Vi skulle plugga Engelska. Kom hem från Calle och gick och la mig genast i min säng.

Torsdagen: Jag och Sara skulle vara med varandra efter skolan. Men så kom vår underbara vän Elina också med oss! Vi tre drog in till stan med ett humör som var på topp. Dagen var underbar. Vi fikade. Och snackade med massa random människor. Och aaah tjejer ni vet vad vi gjorde. hahah. Sen runt 7 drog vi oss hem från stan. Sara drog hem till sig och jag och Elina drog hem till mig för att käka middag. Så ringer vi Olivia och frågar om hon vill komma på middag. Hon kommer runt 8 och middagen sägtts igång. Efterrätt blev min systers goda kladdkaka! Mums!
Elina sov över hos mig det var mys pys käre vän!

Fredag: Ja... allt börjar med att vi försover oss. Men men livet gick vidare. Vi kommer till skolan. Dagen gick snabbt. Efter skolan så drog jag Sara och Elina hem till mig. Och planerade Fredagskvällen. Elina gick hem till sig efter ett tag. På kvällen drog jag och Sara till en killkompis. Och myste och kollade på film. Aja. Jag och sara var så jävla skrattiga. Vi gick genom en skog. Det var de roligaste. Nej men usch hela kvällen gick ut på att busa.

Och nu är det Lördag: Idag ska jag plugga... Sen ska jag ut i kväll. Kul Kul Kul.

Hoppas ni läsare också har haft en toppen vecka.


Puss

(jävlar vilket lååååångt inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0