STRESSAD

Hej hopp. Jag har inte bloggat på mega länge. Sorry för det. Men jag är så sjukt jävla stressad. Jag fattar inte vad mitt problem är. Det är så sjukt mycket som händer. Och denna vecka har vi haft No nationella prov. Vilket inte gick så bra. Men men livet går vidare.
Sen så har jag haft sökningar till Gymnasium.
Och nu känner jag mig sjukt stressad som jag säkert har skrivit några gånger men asso... imorgon ska jag söka till Rytmus. Och det känns ju lite depp när jag har ont i halsen men men som jag också har sagt:
LIVET GÅR VIDARE... hoppas jag

(bild tagen från de vanliga stället --> weheartit.com)


Måste också skriva att min underbara vän Sara (Mascarasara.blogg.se) la en jätte jätte fin litet brev till mig idag i min väska. Du ska veta Sara att det gjorde min dag. Jag blev så glad. Jag tror jag ska sova med den under min kudde. Har jag sagt att du är underbar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0