Bound to you

Varför är du så under bar käre vän?
Varför ska du alltid göra mig så glad?
Varför torkar du alltid mina tårar?
Varför är det så att när jag kollar på dig så blir jag lycklig?
Varför är du värld att leva på denna jord? Åk upp till himlen för fan!
Elina,
Du är bara så underbar, och ta till dig nu. Du vet att jag är med dig för den du är. Du är en så bra vän. Jag vet att du alltid finns där, jag kan lita på dig. Hoppas du fattar att jag kommer alltid finnas där för dig också va? min lilla söcker söta.... humm... Elina Fina. 

Det är otrligt att vi var så jävla bra vänner i trean vi typ var med varandra varje jävla dag! Vi bodde nära varandra, jag typ visste att vi skulle vara vänner hela livet.
Sen kom dagen när jag fick reda på att du skulle börja i min klass.. omg vad glad jag blev.
Nu orkar jag inte skriva mer för det finns så mycket mer att skriva.. jag förstätter imorgon...
Puss på dig fina!
Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0