Sjukdom gör mig trött

Jag ber om förlåtelse för min ur dåliga uppdatering på min blogg. Sorry dudes men jag har varit katastrof sjuk. Jag  är ännu inte frisk men jag kämpar. jag kan känna att det var lite dumt av migg att vara ue både fredagen och lördagen och busa. Meen fredagen var jag tvungen eftersom min underbara barndoms vän Elvis fyllde fucking 16 år... Ursäkta min svor dom men hon är så ball. Det var en toppen kväll med ett härligt tjej gäng.
och lördagen.... Valborg för fan, det kan man bara inte missa. Så jag firade valborg med massa gäster och härliga ungdommar, blandannat mina två kompisar Jossan och Sara kom hit. Lylligt värre.
Nej men nu ska jag ta tag i min bloggning. Släpp inte taget och sluta läs min blogg kära läsare... DET FINNS HOPP!!
Hare gött :D


En bild av mig och underbara Sara på Valborg tagen av fottografen Hugo! Yey, Free Peder! (en lååång historia) Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0