Skola

Asså är det bara jag som tycker det är förfärligt med skolan? Jag blir så sjukt jävla stressad asså. Aja strunt samma i det.
Idag har jag varit i skolan. Det är som det är. Men med hjälp av min mobil får man lite roligare. Hihihi
Efter skolan så gick jag och Elina till Forum och koollade på konfirmation klänning till henne eftersom hon ska konfirmera sig på Söndag. Hihi Grattis i förväg eller vad man nu säger:p Så köppte vi också två presenter till min lilla syster som fyller hela 14 år imorgon, grattis i förväg! Och så avslutade vi allt med en Smothie :D Mums

Vi tog busssen hem till mig så att vi och fikade ett tag och bara mös och tog lite bilder. Vi pratade mycket om livet och så. Mysigt att vara med dig BABY!

Elina drog hem för att käka och jag och min familj käkade Thai mat. Också mums.

Under hela kvällen har en fucking telefon försäljare ringt 5 gånger (samma jävla kille) och nu sista gången så sa han att han hette Mattias... Men man kände igen han dialekt.. Riktigt groft asså. Hahah lite skratt retande. Fattar han inte vibbarna av att vi sagt nej? Hahahah Aja försäljare kan vara riktigt roliga ibland.

hihi Ha en fortsatt bra kväll. Puss och Kram



En bild från min konfirmation förra året :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0