STRESS

Jag har tagit en liten paus från att blogga som ni säkert har märkt. Just nu så är allt inte på topp om man säger så. Jag har fått stress utslag över hela min kropp och det är inte nice ska jag säga till er alla.
Denna vecka har varit så full med otroligt massa saker. Jag har haft mina två kusiner på besök från måndagen till onsdagen. Gustav och Simon heter dom. Jag och mina syskaon och kompisar har haft riktigt kul med dom. Dom är riktigt härliga killar asså.
Jag har haft mycket plugg och så. 2 nationella prov i Spanksa denna vecka och ett i So. STRESS.
Igår hade vi konsert. Det är underbart att stå och sjunga med alla musikklasser. Det låter så underbart fint.
Konsert är verkligen något som är kul. Man älskar alla applåder och aah det är obeskrivligt.

Ha det bra alli sammans
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0