11:11:11

Rubriken säger ju allt. Detta var en speciell dag för folket. Nej men det kändes som om seriöst alla gick runt och snackade om de.

En bild betyder mer än 1000 år människor. Kolla på bilden... brudar brudar brudar... hahah

11.11.11 dagen gick vidare. Jag, Elsa, Bianca och Towa "firade" med att äta skolans mat. Men vi hade så tur. Snyggingen "Ola" (som vi kallar honom) satt nära oss. Vi kunde seriöst inte sluta glo? Hur snygg får man vara? Jag lovar ingen skulle banga! INGEN!!! hehe lite över reaktion där.. aja.  

Och inte nog med de... wow wow wow han stod vid toan vid våra skåp och väntade på hans kompis. Och.. vi var tvugna att gå stiligt förbi honom. Men såklart klarade vi inte av de. Towas ben "vek" sig och jag snubblade på dom. Oj oj oj, men Towa det är okej. han log mot oss! olala!



Fika... vi drog ner på stan och fika. Eller jag kom lite senare och fick smaka på Biancas goda kladdkaka. Mums.
Detta är två fina tjejer, Bianca och Towa.. walla!


Kolla in denna snygga brud människor! Som sagt bilden säger allt. Bianca är cooool!



Sista bilden säger så mycket tycker jag. Här sitter vi efter en shopping tur. Vi hade riktigt mysigt tjejer!
Haha denna bild tog en tant på oss. Hon tyckte vi var lite skumma men men Towa skötte snacket. Go girl!

Sedan kom jag hem och firade min fina fina syster. Men bilder på de kommer imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0