BEBIS


Mina systrar var nog de sötaste barnen när dom var små. SJälv såg man ju lite galen ut. Men mina fantastiska systrar var/ är galet söta detta är min syster Andrea. Blir glad av denna mysiga bild!

Det är mörkat ute men jag gillar att sitta inne och kolla ut på alla fina ljus belysningar. Det är så mysigt. Nu är det inte långt kvar till jul. Gach vad jag längtar efter att få lov igen. Och jag är helt förvirrad hur snabbt denna termin har gått! Det är helt galet. Det känns som om man nyss började gymnasiumet. Känner att snart är det sommar lov. hiih
Idag hände det inte så mycket i skolan, skrattade dock oerhört mycket på spanksan. Emanuel tog upp en liten rolig händelse. Heheh. Nu sitter jag hemma och bah myser. Måste plugga sjukt mycket egentligen... har piss mycket prov. (jag får damp) aja.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0