FULLT ÖS MEDVETSLÖS

Hej hopp, länge sedan jag bloggade nu, pga jag har haft så sjukt jävla mycket!
Men tänkte göra en kort sammanfattning.
Helgen har varit en av de bästa på länge, bara massa skoj!

Fredagen så var det underbara tjejmiddag! Galet massa snygga tjejer kom hem till mig och vi käkade massa god mat. Och när jag säger massa så menar jag massa! Hela köket var fult med mat. Mums. Det var extra kul för man hade ju ff. Vissa brudar sov över. Vi tände massa ljus och tjejsnackade. Sjukt härligt.

Lördagen, gick familjen på promenad till ett fik. Åt en otroligt fin macka! Gick hem igen och pluggade lite, sen var det utgång..Han typ plugga i 30 minuter. Men men. Utgången denna helg blev med bästa Sara. Vi drog på min kompis Alexandres 16 års fest. Sjukt många trevliga personer där! Vi lyxade på Taxi hem för vi var så trötta. Hahaha ibland så ska man ju lyxa!

Söndagen var också mys, Sara sov ju över från lördagen. Vi vaknade åt en sjukt god frukost! Sedan gick vi en promenad. Sara åkte hem jag pluggade i några minuter sen drog vi till vännen Hugo och Lisa, barndomms vänner! vi käkade en fin middag med deras familj full med skratt!

Jag älskar helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0