HELL YEAH

Seriöst jag har fått ett ryck idag. Jag vill bo i Usa och bah köra bil runt i LA festa galet med alla snygga killar. Asså fattar ni sååå myyyys!
Sitter nu och chattar med bästa Elina. Hahha vi planerar lite hur vi ska vara när vi träffar alla kändisar i Hollywood. (om vi nu gör det, ahahahh vi drömmer stort asså) Vi skriver typ bara: HAHAHAHAH, OMG OMG OMG OMG, ååååååååhhhhh, jag vill haaaaaaa, och aah ni förstår. Shiiiit. AAh nu ser ni vilket ryck man kan få ibland. Men jag och Elina har en chans.? ja ni kära läsare de får vi snart veta. om typ 50 år...?? Aja. Man kan ju alltid drömma. 
Detta är underbara bilder från när jag var i USA i sommras.
Here we come Elina! Jag har seriöst ryck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0