KALAS

Stressig dag dudes. En vanlig dag i skolan, hade vikarie på no lektionen, vilket var grrrrrymt chill. Sedan hade vi bara so, och matte sen slutade vi. Dagen rullade på. Hahah jag och mina klass kompisar tyckte dock att många stirrade mycket på oss idag i skolan. Så jag och Elsa, Bianca och Towa bestämde oss för att stirra tillbaka på alla. Det gick grymt bra tjejer! Efter skolan så började stresen, eller njee, satt en stund och snackade med Jossan och Bianca. Jag och jossan konstaterade att vi typ har ätit väldigt mycket lasagne denna vecka. ahah (bra fakta)
Men sen drog jag till Forum för att köpa paket till syrran som vi skulle fira idag med pappa eftersom hon fyller år på fredag då vi är hos min mamma. Så vi fick gäster och det var mys. Vi köpte tårta, vindruvor, min syster Astrid lagade god lasagne (igen) och sen blev de paket öppning! (love it) Min syster fick grymt fina paket. Hon fick en svart dunjacka, en blå klänning med vita blommor kring kragen, en grå vinter mössa, ett silver halsband med ett hjärta, peak performance kofta, pyssel saker, och olika leksaker och läppglans med massa olika smaker, dagbok och aah ni förstår. Usch jag villl också fylla år! Nu ska ju hon ha kalas i helgen (sova överkalas) och så firar vi henne med mamma på fredag. Vilket lyx jag vill också fylla år!
Detta är en bild från min födelsedag i sommras! Jag och mina syskon sitter i den mysa sängen i Usa  på vårt hotell rum. Min födelsedag var lyckad som tusan! Nu ska Andreas lika lyckad! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0