KÄRLEK & FÖRSTA ADVENT

316973_244270882300290_206621712731874_654453_1485223341_n_large

Kärlek denna helg asså. Jag har umgåts med de personer som betyder mycket. Fredagen så var jag med fina nya klasskompisar. Sedan sov jag över hos Bianca. Vi hade en grymt mysig stund, vi skrev to do listor va vi ska ha gjort år 2012. Det blev en grymt bra lista med massa roliga saker och peppande saker. Så nun jävlar Bianca!
Lördagen så träffade jag Hampus. Vi åkte och kollade på när underbara Sara skulle klippa av allt hår. Jag filmade och håret blev grymt snyggt. (avis som fan) Jag och Hampus gick sedan och fika. Mysigt.
Sedan åkte jag ut till Solsidan och träffa familjen. Mikael (mammas kille) har köpt två moppar till mig syrran och Rasmus. Kul kul. Va där i någon timme sedan drog jag vidare igen. träffade underbara Sara igen. vi hade en rolig kväll med massa skratt. Sara, du får mig verkligen att le.
Sara åkte tidigt (10) på söndagen jag sov vidare sen. Baby Elina ringde och frågade om vi skulle gå på bio. Och mysa lite eftersom det är första advent idag! Jag bah ooooooooh så kul. Så nu har jag precis kommit hem. Hihi vi såg Breaking Dawn. Hihi mys. Nu är jag och syrran ensamma hemma
(har varit det sen fredagen höhö)
Och min fina syster har namnsdag idag. Grattis på namnsdagen bästa du! Du är en solstråle!
Nu ska vi mysa dricka te och kolla film. Hoppas alla har de lika mysigt som jag.
Puss på er!


weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0