OM MAN VILL SÅ KAN MAN

Sitter nu på engelska lektionen. Vår lärare Anna står och snackar om någon engelsk högtid. Seriöst jag pallar inte. Hon visar en film med någon snubbe som står och spelar i kilt. Visste ni att snubbar som har kilt inte har något under.. oooh! Denna dag så fyller min fantastiska syster hela 8 år! Men lilla gulle grisen är tyvärr sjuk idag. Men vi hade en mysig morgon med tårta och paket och mycket skratt. Fick också tillbaka mitt socioliogi prov, de gick ju som dre gick. Haha. Nej men nu har jag fått ett ryck att jag måste plugga galet och festa mindre. Jag och bianca sitter och planerar hur vi ska vara när vi tar studenten och peppar varandra att göra de bästa ifrån sig. Haha de är bra! Man blir sjukt taggad. Ps. Idag blir de lasagne i skolan, 4 gången i veckan för mig. Haha klockrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0