TIDEN RINNER IVÄG

Oj oj oj har inte haft tid att blogga något detta höst lov. Men haha man har ju knappt någon tid på höstlovet? Så jag tror ni förstår varför jag varit så dålig på att skriva. Men vissa människor har ett liv utanför datan också tur de.
Men som sagt i förra fredagen så var det mys mys har haft mycket ff detta lov så det är ju galet nice! wow så livet leker. Förra helgen så åkte man ju till skärgården med bästa Elina. Vi var där och chilla galet.
Kom hem på måndagen, sedan dess fram tills idag så har det varit sjukt många halloween fester! sjukt kul tycker jag! Har varit med många olika kompisar. Men en höjdpunkt var såklart att åka till fina Uppsala stad och träfa underbara Julia! Mitt hjärta blev så glad. (de där lät konstigt men men) Vi hade kul kul. Så kul så att Julia troligtvis kommer till stockholm för att fortsätta att ha kul imorgon. Jippie kajjej.
Bjuder på en liten galen ful bild på mig själv från sommarlovet som var de bästa sommarlovet i livet asså. kul kul man kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0