ALFAPET





Igår så skulle jag åka hem till käre Elina efter skolan. Men ringde till mamma och hon ville att vi skulle prata och att jag skulle komma hem. Så jag åkte och pratade med mamma. USch jag ville så´gärna träffa min bebis. Men det får jag göra idag istället. Happy Hanna! Men så ringde jag Olivia eftersom hon bor så nära mig och är en fin vän och jag verkligen ville träffa någon fin vän.  Så jag åkte snabbt hem till Olivia och vi käkade Pizza. Sara underbara Sara var också med. Vi hade mys och spelade Alfapet. Lite old style. Men det var grymt kul. Vi skulle ju inte hinna kolla på film eftersom vi skulle vara med varandra en kortis. SÅ vi körde på spel. Mycket bra ungdommar.

notera dom roliga orden i spelet. "snorslemig, ruka, dröpi, rentit," Aah så kul kan man ha det.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0