HÖST

Nu känner man verkligen att hösten är här. Alla är ju typ snuviga och ja vette fan det känns som om alla har lungiflamation? Hahah idag satt jag och Elsa och hostade på matte provet, Båda har grotesk hosta. Fan va alla kollade. Men men kolla på, Elsa och jag är snygga. Hahah Nej men igår så var jag med kompisar. Olivia och jag satt ute i solen och pratade i en evighet. Vi gick hem till henne och lagade mat. Mums. Sedan när jag skulle gå hem så var det så sjukt fint väder. Jag älskar alla färgrt på löven och när solen lyser på dom. Seriöst nu känns det som om man bara vill mysa. Eller hur? Hösten, fy fan så mys.

Firar mysigheten med en fin bild.



Denna vackra brud kan man aldrig få nog att mysa med.  (oooh sneeeky ja e)

Kommentarer
Postat av: Elina

myyyys med dig är det bästa!

2011-10-18 @ 07:31:37
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0