LUNGINFLAMMATION

Oh jag är så jävla trött nu. Jag nämnde inte det förr men när jag åkte in på sjukhuset så sa dom att jag hade en kraftig lunginflammation. Just nu tar jag två olika mediciner. Och av min ena medicin blir man helt sjukt jävla trött i kroppen. Mina ben är ju typ som spagetti..?
Doktorn sa att man måste börja ta små promenader efter sjukdomen för att orka. Haha idag var min första promenad utanför huset på en vecka. Fy fan va trött jag blev asså. Det gör så jävla ont i bröstet. Fy fan lunginflammation är inget jag kan rekommendera. Och när man börjar bli fisk så får man groteskt huvudvärk det har också kommit idag. Har typ haft migrän hela dagen. Och den jävla hostan jag har, det känns ju fan som om man ska hosta upp lungorna. Ne fy fan tur att febern är borta.
Så nu har jag klagat. Nu ska man vara glad, snart är det ju höstlov!
Detta är en bild på mig och Fanny från förra höstlovet. Kul kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0