STOCKHOLM

I helgen har jag glidit runt i Stockholm. Jag verkligen gillar stan. Känner mig så otroligt hemma där eftersom jag bodde där en lång tid och känner sjukt fina människor i stan. I helgen fick jag äran att träffa Felizia och Louise. Felizia hade nämligen ff vilket var underbart. Vi mötte upp Alexandra, Jossan, Matilda och Felicia.T i Slussen för att dra vidare på fiesta. Mycket mycket trevligt. Kvällen blev ju som den blev. Kaos. Kan inte ta upp allt här på bloggen men... aah ni förstår. inte kul.
Men man lär sig av sinna mistag som man brukar säga.

På lördagen skulle jag upp tidigt för atts sedan fixa mig för en 50 års fest och ja skulle hjälpa till innan. Kvällen blev lyckad och va uppe mycket sent. Sjukt trött man blir efter en helg... Under kvällen fick jag massa fylle samtal vilket var sjukt kul att lyssna på! haha

Söndagen var en mycket härlig dag. Har nämligen börjat jobba. Lärde känna nya människor och hade grymt kul.
Men mer om jobbet får ni reda på nästa söndag då jag kan berätta lite mer. 




Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0