FOREVER

Hej hopp, nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Ibland kommer stunder i livet då man har så oerhört mycket annat för sig. Just nu ligger jag hemma och är sjuk. Jag har stressad så oerhört mycket på sista tiden. Nu i helgen fick jag åka in till sjukhuset och dom konstaterade att jag har fått bältros. Kul liv man har! Min pappa har haft djupa seriösa snack med mig. Haha jag känner mig faktiskt ganska bra. Jag har 2 prov denna vecka, en uppsats och 1 redovisning. Min pappa tycker jag ska ligga hemma och vara med mig själv och bara ta det lugnt. Älskar dig pappa! Jag har fått frukost på sängen. Ibland är det kul att bli sär behandlad.
I helgen så fyllt min kära pappa hela 49 år! Grattis igen
Hoppas ni andra har haft en underbar helg och en fortsatt bra vecka.

Jag och käre pappa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0