GACH

Hej hopp, så yber skönt att lovet har börjat. Dock har jag bara tagit det lugnt vilket jag är lite ovan vid, men men man går ju på piller, hahah!
Nej men lovet har varit underbart! Det känns som om jag har haft ett extra långt lov eftersom jag var sjuk hella förra veckan. Och jag måste säga att jag har sååå underbara kompisar! I onsdags så kom bästa Elina och hälsade på mig, hon hade med sig massa god saker och ooh love her! Vi snackade super mycket och oooh girls!
På torsdagen så kom Elina tillbaka fast nu med Olivia också! vi tjejer mös och kollade på en skräck film, The woman in black! Gach så jävla läskig! På fredagen så kom underbara bianca och hälsade på mig, Hon hade med sig jordgubbar och glass. Vi pratade och gach vi var typ desperata och aja.
Helgen har jag gjort massa, och kom just hem från en tjej kväll, asså i går var tjej kvällen, men jag och Elina sov över hos olivia och idag drog vi in till stan och shoppade lite. Mys pys!
hoppas ni alla har ett fortsatt bra lov! Puss
Glad familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0