LOVE AND OTHER DRUGS

Tjo chim! Måndag idag! Vilket betyder skola igen... vilket betyder.. jobbigt. Men men helgen har varit skoj skoj.
Fredagen så tog jag hål i mina öron helt random. Kult kult. Jag och Sara, Malin och Astrid drog sedan och käka glas bufe till middag.. sedan på kvällen drog jag och sara på en fest. Sen hem gång men händelser man aldrig glömmer.
lördagen blev det Bianca time! Min familj + Bianca gick på kvälls Bio. Mycket mysigt.
Söndagen blev det jobb och sedan in mot stan för att vinka av Linn som åkte tillbaka till Göteborg. Satt och pratade med Felizia i stan ett tag efter de också. Nej men helgen har varit underbar!

Nu vecka nya tag! En bild på mig och Bianca, love

Kommentarer
Postat av: Elina

Du är underbarare och snyggare. Älskar dig

2012-02-20 @ 21:20:50
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0