OJSAN

Hej hopp alla läsare... heheheh (Bianca) jag har totalt glömt att jag har en blogg. Men nu jävlar! Nu ska jag ta mig i kragen. Hehe. Detta inlägg kommer bli konstigt aja. Idag är jag glad. Har skrattat mycket av olika roliga anledningar. Men jag känner mig tyvärr lite sjuk. Aja jag får hålla ut. Kankse stannar hemma imorgon, fredagen den 13 och allt! OMG! Nu sitter jag på psykologin. Kul kul. Vi stackar om tankar. Lite spännande faktiskt om man lyssnar...

På lovet hade jag det underbart! Har varit så oerhört upptagen så har inte sååå många bilder sorligt nog. Men en kort sammanfattning kan man ju bjuda på.

Jag har varit hemma i Stockholm två dagar, sedan har jag åkt runt överallt. Jag har seriöst varit ett paket denna jul. Åkte till Västerås och träffade släkt och vänner på papaps sida! Sjukt mysigt och massa paket. Sedan åkte jag och träffa släkt på mammas sida. Massa paket där med! Mums! Åkte sedan en dag till stockholm för att träffa Sara! kom till henne halv 12 på kvällen och åkte 8 nästa morgon för att sedan åka till Vemdalen med familj och massa familjevänner. Tillbringade första natten hos mina två kompisar Hugo och Lisa! Firade nyår i vemdalen också med kompisar! Mysigt värre! och massa pang pang!

Efter vemdalen drog jag med min mammas familj till åre och käre Bianca följde med! Det var dunder kul i åre! *Bianca det får göras om*
 
Så här glada var jag och Bianca när vi såg snö i Åre!


Bianca och jag hänger i liften.


En vacker kväll åkte vi skoter


Jag och syrran vid ett vattenfall



Chill på soffan

Mitt lov var underbart! Gjort så oerhört mycket och träffat massa olika människor! Känns som om  jag träffat lika mycket människor som man hinner att träffa på flera månader!

Aah sedan var det skola igen.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0